Загальноосвітня підготовка
Освіта — основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України. Вона є визначним чинником політичної, соціально-економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства. Освіта відтворює і народжує інтелектуальний, духовний та економічний потенціал суспільства, тому вона і проголошена державним пріоритетом країни.
Відповідно до закону України «Про освіту» повна загальна середня освіта є обов’язковою.
Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.
Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності: вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; культурна компетентність; підприємливість та фінансова грамотність тощо.
Специфіка освітнього процесу в ЗП(ПТ)О «Регіональний центр професійної освіти залізничного транспорту та агротехнічного сервісу» полягає перш за все в підготовці кваліфікованих робітників в поєднанні з наданням повної загальної середньої освіти, в органічній єдності теоретичного і виробничого навчання, тому вимагає застосування найрізноманітніших способів взаємодії того, хто навчає, і тих, кого навчають.
Першочергове завдання загальної освіти в закладах П(ПТ)О – сформувати у здобувачів освіти певну систему знань основ науки, яка б дозволила їм глибше оволодіти предметами професійно-теоретичного циклу, що визначені робочими навчальними планами і кваліфікаційними характеристиками, надалі удосконалювати свою професійну майстерність.
Викладання та вивчення предметів загальноосвітньої підготовки у закладі відбувається через формування ключових компетентностей, передбачених Державним стандартом у навчальних програмах, за допомогою наскрізних ліній, які допомагають формуванню у здобувачів і здобувачок освіти уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Викладачі постійно працюють над підвищенням фахової компетентності, володіють інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовують і поширюють у професійному середовищі.