Навчання
Викладач живе доти, доки хочеться з новими силами бігти на урок до учнів, пробувати
нові прийоми на практиці,надихати
учнів на нові звершення, разом із
нимийти до нових вершин.
Професія педагога вимагає особливої чутливості до постійно обновлюваних тенденцій суспільного буття, здатності до адекватного сприйняття, потреб суспільства і відповідного коригування своєї роботи відповідно до вимог сучасності.
Обов’язок викладача — навчити здобувача освіти вчитися й переконати його в тому, що він сам визначає свою долю. Створення атмосфери турботи й підтримки учнівської молоді,

задоволення її інтелектуальних, емоційних та соціальних потреб для самореалізації у складних реаліях сучасного життя, формування здатності знайти своє покликання, місце в життєвому просторі, у системі навчально-виробничої роботи є одним із пріоритетних завдань закладу професійної (професійно-технічної) освіти.
«Українська мова» та «Українська література»
Підченко Л.М. разом із Литвиненко І.А. на уроках з предметів «Українська мова» та «Українська література» навчають здобувачів освіти бути носіями культури свого народу, під час проведення уроків звертають увагу на унікальність рідної мови, на її місце серед інших мов світу; формують громадянську і загальнокультурну компетентність, бажання вивчати українську мову та спілкуватися нею.
«Англійська мова»
Барамикова Є.О. розвиває іншомовну комунікативну компетентність через занурення на уроках англійської мови у світ мови іншої країни, її історії, традицій, культури, повсякденного життя, бо сьогодні всюди використовується англійська мова — навчання, бізнес, подорожі, наука, інтернет, фільми тощо.
«математика»
Коваленко С.І. та Беззубенко Н.Г. на уроках математики навчають здобувачів і здобувачок освіти володіти прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувань для розв’язування практичних задач у реальних життєвих ситуаціях.
«Зарубіжна література»
Дякунчак Н.Я. та Ольховська Л.Ф. на уроках з предмета «Зарубіжна література» знайомлять учнів із творчістю письменників та поетів різного рангу: від класиків до митців сучасності, розкривають духовний світ людей різних епох і націй через загальнолюдські духовні ідеали – ідеали добра, правди, совісті, милосердя та сприяють формуванню їх у молоді.
«Фізична культура»
Каплун Є.О. та Фільова В.В., викладачі фізичної культури, під час освітнього процесу і в позаурочний час власним прикладом сприяють формуванню в молоді стійкої мотивації до збереження і зміцнення свого здоров’я та ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя.
«Основи критичного мислення»
Драганчук Л.Я., викладач предмета “Основи критичного мислення” формує у підростаючого покоління встановлення і готовність до критичного мислення, володіння набором інтелектуальних умінь і навичок, наявність певного досвіду, наукового і життєвого «майданчика» для застосування цих умінь.
«Географія»
Скиба Ю.А. та Ольховська Л.Ф. на уроках географії сприяють зрозумінню учнями взаємозв’язків між географією та політикою, економікою та бізнесом, пізнанню та розумінню різноманіття культур та традицій у світі культурного розмаїття світу, допомагають розуміти глобальні проблеми та стимулюють активну участь у їх вирішенні.
«Біологія і екологія», «Хімія»
Яцина В.К. та Скочіпець Т.С., викладачі предметів «Біологія і екологія», «Хімія», формують у здобувачів і здобувачок освіти цілісне уявлення про сучасну природничо-наукову картину світу, роль і місце людини в довкіллі, її моральну відповідальність за збереження природи та цивілізації в цілому шляхом інтегрованих знань про функціонування живих систем, різноманітності світу речовин, які є основою живої і неживої природи, та навички застосування цих знань у побуті.
«Інформатика»
Білоцерківська А.І., викладач інформатики, формує у здобувачів і здобувачок освіти основи інформаційної культури, тобто сукупність знань, умінь, навичок, які забезпечують можливість застосовувати комп’ютерну техніку в навчальній, а згодом у професійній діяльності.
«Захист України»
Сидоренко С.О., Скидан Ю.Ф. та Каліненко С.Д., викладачі вищої категорії, на уроках предмета «Захист України» дають молоді життєво необхідні знання, уміння і навички щодо захисту України та дій в умовах надзвичайних ситуацій, системне уявлення про військово-патріотичне виховання як складову національно-патріотичного виховання.